Äckeluschblä

Bloggar en snabbis nu. Känns som att det behövs...

Helgen med Cisi var toppen! Vi hade det så trevligt så med vin, god mat, massa prat och bara trevligt sällskap :D Hon är en riktig pärla! <3 Nästa gång ska jag komma till henne, banne mig :) Bilder från helgen finns på min bdb.

Idag var jag ledig från skolan, hade inga lektioner. Åkte in till stan för att fixa dricka till imorn och var på stan typ hela dagen. Åt lunch med Erica på Rutiga och åt deras extremt goda bagels som de har där. Sedan traskade jag omkring, drömde mig bort med alla kläder och annat härligt! Efter det hittade jag Paula vid Wedins, sötunge. Vi bestämde oss för att mumsa i oss glass och då mötte vi Sampe och han följde också med. Mjukglass med karamellströssel, finns inget godare en varm och härlig vårdag! :) Har varit med bubbis i några dagar också, bara gosat oså! <3 :)

Nu måste jag hoppa i säng, har en lektion imorgon som jag ska vara duktig att åka ner på! Skulle tro att det är många i klassen som inte tänker så. Men Cisi ska komma! :D <3

Brolle -  Solo i Stockholm
^ JAG ÄLSKAR LÅTEN!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vänta nu... rubriken och innehållet stämmer inte ihop? :S

2008-04-30 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0