Du och jag

Just nu så sitter jag och baby och smaskar på popcorn och daimkaka med grädde, mums! Jag är ganska trött, men det är inte Pontus för han är ledig imorgon, som vanligt ;P Själv så ska jag upp klockan 07.30, traska till 8.26-bussen i finfina vädret för att sedan kämpa mig igenom en ny måndag! Vi ska förmodligen börja med någonting nytt nu på grafen efter att ha fått illustrera bilder till textarnas dikter vilket var ganska kul. Sedan på samhälle ska vi fortsätta med rapporten.... Det går verkligen inte bra där! :( Helt slut i hjärnan, men Pontus säger att det kommer att gå bra och då får jag hoppas på det :P Sedan har vi natur, vilket inte är ett favoritämne, där vi ska förbereda för en typ kort presentation inför klassen om ett ämne, jag och Jonas har växthuseffekten ;S Vi har inte ens börjat och det ska vara klart nästa måndag! finfint...

Igår var en härlig dag. Jag sov till ungefär halv 12 sedan traskade jag ner fikade och gjorde mig iordning. Under dagen satt jag och kollade på Prison Break och House och drack kaffe, mums. Sedan på kvällen så åkte jag, Pontus, Daniel, Lisa och Pär på teatern för att se Özz Nüjen. Han var otroligt rolig! :D Så nu är vi väldans sugen att åka och se dem i Kramfors till hösten, vi får se hur det blir med det :P Efter teaterns slut så åkte allihopa hem till Pontus och fikade daimkaka och kaffe, älskar kakan! :P Eva är bäst på att baka :] Sedan när vi skulle åka så startade ju inte bilen för batteriet behövdes laddas så vi fick vänta ett tag. Sedan bar det av ut till Häggsjö där vi slog igång Alien 2 som jag inte har sett förut och som Pontus tyckte att jag skulle se ;D Men vi såg den kanske i en timme sedan tyckte jag att vi skulle stänga av den för annars skulle jag bara somna framför den och missa allt. Så vi hoppade i säng! :D

image15image18

Idag har vi inte gjort så mycket annat än att tagit det lugnt oså. Men nu ikväll drog Stefan ut oss för att han ville köpa snus och då ville Pontus söka cigg (Lucky Strike) runt hela Härnösand i skitväder ;S men det fanns ju såklart inte någonstans... Så nu sitter vi här och jag ska avsluta detta för Pontus håller på att äta upp ALLA popcornen ;( Han höll även på att köra på en kissemisse när han skulle åka och köpa popcorn! Jag säger bara att det var tur för han att han inte gjorde det för då skulle han få med mig att göra!! Banne mig...


NU MÅSTE JAG STOPPA HONOM!

Johnny Cash - Hurt




Pontus lilla musiklista:

Misfits - Dig up her bones
Slayer - Raining Blood
Raised Fist - Silence is the key
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0