Duktigt, ja!

Sitter på skolan just nu, jag slutade 13 men har suttit kvar eftersom jag har fixat det sista med grafen tillsammans med mina trevliga classmates! :D Jonte och jag skulle ta 15.55 bussen men missade den. Vi orkade inte stressa tack vare JOHAN och hans idrott! Han dödade oss ju, mina ben kommer inte att vara sig själva imorgon... Massa benövningar som hette typ Kråkan och Masken, jag dog...

Ska kanske dra till Birsta snart, vi skulle nog inte ha någonting speciellt men det är ju alltid kul med en liten sväng dit. Även fast jag skulle vilja ha så mycket där men plånboken säger nej ;/ Kanske blir någonting litet om inte annat.... :P

Imorse fick jag stå från mig till Timrå i bussen, då blev jag arg... Varför skulle han ens ta upp mig om hela jävla bussen var full?! Jag kunde ju få ta den som gick tidigare för jag SÅG att det var platser kvar där...

Nej nu ska jag kika busstider och traska ned till nedervåningen för Mats kör ut oss härifrån ;S

The Weepies - Gotta Have You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0