En extra dag

Var hemma idag, huvudet sa ifrån! Denna dag har jag tillbringat framför rapporten och Pontus kom förbi en snabbis!! ÄR SNART KLAR MED RAPPORTEN :D :D :D Ska skriva lite Diskussion, sedan så! Ikväll ska vi åka in och handla lite mat till helgen :D :D :D :D WIHOO! Blev inge blodgivare idag då jag inte var helt frisk... Får ta det nästa vecka. Här kommer en lista som jag snodde från esoderstrom.blogg.se . Hon har roliga listor ;)

Namn:
Emma Katarina Jonsson
Vad drack du senast? Vatten
Vad gjorde du igår kväll? Pluggade och såg på tv
Kan du gå ner i spagat? Nej
Vad ska du göra i kväll? Handla till helgen och plugga!
Vad ska du göra i morgon? Nationellt prov, 5 timmar, hurra!
Senaste inköp: Haha, betalade frakten på mina Sims spelen ;P
Tycker du om att cykla? Japp!
Vem sov du över hos senast? Pontus
Vem sov över hos dig senast? Pontus
Vem pussade du på senast? Pontus <3
Vem träffade du sist? Daniel
Vem skulle du vilja träffa nu? Pappa
Sjunger du i duschen? Ja har jag musik på någonstans så
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Pontus!
Hur länge sov du inatt? typ 9 timmar ? ;P haha
Vad gjorde du för tre timmar sen? Pluggade
Vad skulle du vilja göra nu? Bli frisk och få ALLT plugg avklarat!
Har du badat i år? I badkar ja.
Vad heter du just nu på msn? Emma Pontus <3
Kär i någon just nu? Japp!
Morgontrött? Lite ja
När är du född? 27 mars 1990
Vad läser du för bok nu? Teoriboken och Brunstkalendern :P
Vad har du för parfym idag? Ingen idag, är sjuk ju !:P

Enrique Iglesias - Little Girl

Kommentarer
Postat av: emma

wihooo :D

2008-04-22 @ 18:17:26
URL: http://esoderstrom.blogg.se
Postat av: Syrran

Mäh! Varför länkar du inte till min blogg då? Jag länkar ju till din pruttunge!

2008-04-23 @ 10:46:40
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: paula

brunstkalendern?;p that was a new one!
svar: ja jag vet.. men nu är det nästan slut på det! efter min födelsedag kan jag nog sluta stressa:) he-he

2008-04-24 @ 19:03:32
URL: http://paulanatalie.blogg.se
Postat av: emma

sv: dom är ascool, älskar att färgen är så knallig :D

2008-04-29 @ 23:35:54
URL: http://esoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0