Gaaargh!

Sitter just nu och är extremt jävla irriterad, japp! Men det är skitsamma!


Aja, jag kan dra igenom hur denna torsdag i april har varit! På vägen ner till skolan så soooov jag, otroligt skönt också. Sedan hade vi svenska då jag (faktiskt) kämpade på med rapporten... Nu känns det som att jag verkligen har kommit igång, hoppas bara inte att jag tappar det. Sedan hade vi håltimme och jag jobbade med graf och rapporten under dem. Sedan satt vi och snackade en del vid bordet, roligt gäng :)

Efter skolan så fick jag ett tvärryck och gick på stan! Har inte gått en runda där i Sundsvall på ett tag nu. Jag köpte ett par svarta vanliga leggings och en mascara. Sedan bar det av till bussen där jag kollade på House och fick ett kuligt samtal från Stina. Ska bli spännande....! :D haha

Mer kläder! Gillar klänningen skarpt ;D



Nu ska jag få upp värmen i kroppen igen sedan slänga mig i sängen med rapporten.

Taylor Swift - Teardrops on my guitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0