Ge mig helg och ledighet, tack

Just igår när jag var som mest bloggsugen så var det nere! ;S blev lite ledsen på ögat men det löste jag med en skön promenad i det fina vädret med min mp3! Jag älskar att ta promenader såhär på våren, men det får gärna smälta liiite mer, iaf här ute i skogen! Hade även varit trevligt om man hade någon att gå med men det finns inte många andra som har orken i benen att gå till brevlådan knappt... Då menar jag gammfolket som det finns 99% av här ute känns det som ibland. Men man får göra det bästa av saken och proppa mp3:n full med härlig musik och traska på i solen.

Imorse klev jag upp 6.15, extremt trött efter att ha sovit dåligt inatt då jag har vaknat femtielva gånger. Sedan var det bara att åka till bussen, tränga sig in där och se en söt pingla vid namn Paula! Hon gjorde bussfärden ner lite lättare, TACK! Men sedan var hon ju tvungen att kliva av i Timrå... Sedan skulle vi ha idrott. Jag och "grabbarna" har börjat åka buss till idrottshallen då det är kallt och skitväder ute. Men idag så bestämde jag mig för att gå dit bort eftersom att det var så fint väder och jag skulle förmodligen missa bussen dit bort. Det var en riktig skön prommis dit bort och jag kom dit nästan först, haha. Sedan var det innebandy som gällde! Jag gnällde på som vanligt för jag har inte spelat bandy på länge och brukar vara så kass på det. Men jag chockade hela klassen med att göra 4 mål!!! Herregud, jag tror nog att jag var dopad eller något? Men det blev roligare än vad jag trodde. Sedan så gjorde ju Cisi sin traditionella vurpa, haha hon är för söt :D <3 Sedan fortsatte dagen med håltimme, engelska och annat tråkigt skit.

Har väldigt mycket i skolan nu, men som sagt, ingen ork! Jag vet inte var den har tagit vägen ;S Men jag får rycka upp mig och fixa allt nu! Banne mig!

Cisi tipsade mig om en (farligt) bra sida!! Massa fina och billiga kläder! Men jag har inte pengar nu då jag precis har köpt ett par nya jeans. Men senare kanske. Vad tycker ni? :D
(Klicka på bilderna)



God kväll

Älskar dig
Sara Bareilles - Love Song

Kommentarer
Postat av: Dude..

You are awsome!

2008-04-02 @ 22:04:42
Postat av: wikke

Tunikan och klänningen var fina som attan! :D

2008-04-03 @ 00:44:33
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: emsan

FOREVER21 IN MY HEART :D

2008-04-03 @ 21:21:10
URL: http://esoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0