Hej min fredag!

Har precis gjort ett distansprov, inte så roligt en fredagkväll ? ;S Hade ju tänkt lägga mig och se på några filmer som jag drog av Jonas idag men icke....Aja.

Idag var det en kort skoldag. Började med lite engelska, jätte roligt. "Hello my name is Lemon Cucumber and I'm a virgin" funnyyyy. Sedan var det samhälle och då kom min Cisi och underlättade en hel del!! :D söta tjejen! Vi bestämde oss för att lägga oss inne i soffrummet för att läsa lite till våran rapport. Så vi traskade dit och Wikke hängde på för han var trött och skulle sova, och det gjorde han. Så medan vi läste och kämpade (typ) så snarkade han på där i soffan. Cisi och jag skrattade en del då :P haha.

Sedan var det lunch. Träffade Cisis bror, de var lika, ingen frågan om saken :P haha. Sedan skulle Cisi på Gina för att kolla om en tröja fanns där menhon hittade den inte. Men jag hittade däremot en kofta som jag blev kär i! 79 :-!!! Som hittat för tusan! Blev överlycklig!

Sedan åkte jag in till Härnösand för jag skulle fika med min plutt på Waynes, jag bjöd ;D haha det var jättegott och urmysigt! Sedan kom Lisa och joinade :) Sedan gick jag till Attityd för att göra min efterlängtade sligning!! ÄNTLIGEN! Nu känns det såå mycket bättre, herregud. Jag ser ju nästan ut somm folk nu :D Lite av det mörka är kvar men det ser inte lika knäppt ut nu. KLAD EEMMMAA! Slänger in en bild! :) Lägg en kommentar?

image11

Nej nu ska jag fortsätta att vänta samtal från Micke Picke... Ska umgås lite med grabbsen här på byn om de inte kommer hem från stan allt för sent, för jag ska faktiskt sova någon gång :)

Godnatt läsare!

Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Kommentarer
Postat av: =)

meeh.. att du inte nämnar min fina klippning :P

2008-04-12 @ 01:41:02
Postat av: Boro Boro

Du är så söt som din syran ;);)

2008-05-04 @ 16:20:35
URL: http://www.afghansweet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0