hej sjukling?

Idag har varit en extremt jobbig dag då jag håller på att bli förkyld? Har haft en huvudvärk som nästan tagit kål på mig, därför har jag varit irriterad mest hela dagen! Har fått stått ut ända fram till 15 då jag ÄNTLIGEN fick åka hem! eller hem och hem, in till stan. Traskade till sjukhuset där jag väntade på mamma medan hon lämnade blod. Sedan skrev jag upp mig för att komma in dit nästa vecka för att köra lite tester och se om jag också kan göra det! Jag tycker att det är viktigt, det kan ju rädda en människa.. (: Sedan åkte vi till Bussgods för att jag skulle skicka iväg mina The Sims-spel... 11 stycken :P så om ett tag rasslar det in lite pengar på kontot också! YES! haha.

image22

Imorn är jag "ledig", har inga lektioner men ändå ganska mycket att göra ändå ;S usch... Tjenare Ångest, här igen? Trevligt! Stig på, stig på.

Imorn blir det även fest, men jag ska ta det kolugnt. Är inte speciellt sugen på att dricka oså och sedan är jag ju sjuk nu helt plötsligt så... Men sedan på lördag så ska jag och Pontus på bio :) mys!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen för denna huvudvärk vägrar att släppa så jag får försöka sova bort den med lite Alvedon!

Hope - Bring Me Flowers

Dagens:


Dagens låt:
The Donnas - Take it off
Dagens frisyr: Toffs
Dagens smink: Foundation, mascara, vit kajal, ögonbrynspenna och rouge
Dagens klädsel: Tights, blå tunika, grå kofta och röda skorna från Din sko
Dagens händelse: Att jag skickade iväg spelen! :)
Dagens planer: Nada
Dagens vill ha: Pengar och en kamera.
Dagens saknad: Pappa
Dagens drog: Alvedon, vatten och mina brills!
Dagens finaste: Cisi & Pontus <3 !
Dagens måste: Kolla om jag kunde bli blodgivare
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: hahahah samma som jag alltid verkar skriver på dessa Dagens listor; snus åt Sandra!
Dagens mat: Frukost: Mackor och yogurht Lunch: Köttfärslimpa Middag: Älgstek och potatis hos mormor <3
Dagens kärlek: Våren och Pontus <3
Dagens mående: Dååligt!


Kommentarer
Postat av: paula

haha... din tur att bli sjuk! gulligt att skänka blod emmsan:) jag ska också försöla mig på det när jag blir stor och eh typ inte svimmar när de tar några liter från armvecket. puss love you!:)

2008-04-18 @ 10:05:44
URL: http://paulanatalie.blogg.se
Postat av: Eric

Rädda en människas liv? Vad ska det vara bra för? Jag är anti mot att lämna blod för jag stödjer inte överbefolkningen! ;)

2008-04-18 @ 14:45:38
URL: http://mrcolon.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0