Jobbig tid, mm

Sitter i mitt rum som är stökigt och bara jobbigt. Det är så mycket som skulle behövas göra här. Jag behöver en ny soffa för just nu har jag ingen! haha usch vad jag är mobbad, ett soffbord utan soffa. Sedan skulle jag behöva sätta upp min nya tavla (som är grymt fin tycker jag), men som jag inte har något att hänga upp med... Sedan skulle jag behöva städa och byta gardiner och bla bla bla... Men jag har, som ni alla vet vid det här laget, ingen ork för någonting! Läskigt... Men jag måste fixa det tills giiirlsen kommer den 25'e :D :D :D

Idag har jag varit i skolan och typ, försökt jobba men har inte gått alltför bra förutom på grafen då... Men natur och samhälle går sämre. Usch! Men ikväll gjorde jag en del i rapporten, för nu är det fan brådis ;S Vi får hoppas att det slutar bra...

Imorgon så börjar jag 13.30 så jag får en hääärlig sovmorgon till ungefär 11, usch vad jag ska snosa! :D Efter det ska jag försöka hinna åka hem samtidigt som mamma för vi har ingen bil just nu och då får vi typ samåka med en granne och det är bara massa krångel! ;S

Nej, nu blev jag arg så jag går snart och sover....
Gargh
...
Byebye

A Fine Frenzy - Almost Lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0