Välkommen vår!

Åååh, idag har det varit en så härlig vårdag! Jag blev jätteglad när jag öppnade ögonen och såg solen :) Men jag blev mindre glad över att jag glömde mina solbrillor hemma ;S Men Cisi hade jättesöta, de var blåa :D hihi!

På lunchen idag så fick vi sådana vårkänslor att vi var tvungna att gå och köpa glass, det gjorde vi på Donken. En sån där McFlurry, No big deal alltså ;D Sedan när vi fick sluta tidigare så satte sig jag, Johan, Jonas, Jonte och Tommi i parken för att jobba, eller helt enkelt bara softa i vårsolen! Johan pluggade men vi andra busade på och det slutade med en massa kort, haha. Universal 5, inte dumma grejer det ;D haha Kommer nog att ladda upp de flesta sedan på min bdb

Nej nu ska jag fortsätta att skriva min rapport! Jag kämpar på som bara den ska ni veta! Go Emma! Jag hoppas på att det blir lika fint väder imorgon! Jag blir så ruskigt glad då! :D

Enrique Iglesias - Ring my bells

image21


Kommentarer
Postat av: paula

snyggingar=D

2008-04-17 @ 14:19:58
URL: http://paulanatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0