Jag är Städtanten

Idag har det varit en långsam måndag, iaf i början. Var väldigt seg imorse framåt fikan, men efter det piggnade jag till då jag fått mitt koffien! Då jäklar städade jag på! Efter jobbet plockade mammsen och Daniel upp mig och skjutsade mig till frissan där jag möttes av en efterlängtad klippning! Som vanligt tog jag lite mer än vad som behövdes, SKÖÖNT Så nu är det ganska kort men jag är nöjd!

När jag kom hem var det bara att ta fram moppen igen för att städa mitt älskade rum som jag inte haft orken att städa på åratal eftersom att det har varit stekande hett här inne och då skulle jag förmodligen ha dött... Så nu tog jag en rejäl städning och tog ut i princip alla möbler förut sängen och skänken, duktigt! Så nu är jag trött i HELA kroppen...Sängen viskar lockande på mig...Så bara att ställa väckaren på 5.45 !

Helgen har varit mys tillsammans med älskling :) Vi har inte gjort så mycket än spelat och bara myst (: Förlåt för att jag sov bort nästan hela fredagskvällen men jag var utarbetad! :P Imorgon blir det fika med gullpruttan Paula! Var länge sedan sist och vi måste hinna med det innan hon åker bort...Hmpf... Aja det ska bli mys på Waynes som vanligt :D Efter vårat lilla mysmöte ska jag, mamma, Pontus,  Pontus mamma och Pontus syster Lisa på bio och se Mamma Mia, vilken sägs vara mycket bra så jag får hoppas på det! :D

Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng. Godnatt vänner och fiender!

Säkert - Det Kommer Bara Leda Till Nåt

Kommentarer
Postat av: Johan

Du måste ju ha några bra städarlåtar! Ta denna:

Swingfly - Something's got me started



:D

2008-08-05 @ 10:51:56
URL: http://mellenius.blogg
Postat av: Syster Yster

Hörru Städtanten! Ta och ladda in Hoffmaestro & Chraa och låten Desperado så får du gott städgung!! I promise! (Luktar ju liiite Urkult, men svinbra i alla fall!)

2008-08-05 @ 14:59:56
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: din snyggaste

tack för idag love!!!!!!!!

con mucho amor

2008-08-06 @ 02:08:59
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0