Kalas och kräftor

I helgen hade vi en liten kräftskiva här med familjen vilket var mycket mys. Eftersom att jag älskar kräftor åt jag 18 stycken och Syster Yster som är lite mesigare än vad jag är åt 6 stycken... Pontus var också här men han åt bara stjärtarna eftersom att han är lite latare ;D



I lördags fyllde Stefan år så då firade vi honom med tårta och sedan krogen, Bittens suger så hårt! Jag vill vara 20...;/ Bjöd Pontus på en födelsedagsdrink eftersom att han fyllde år igår, söndag. Så även då var det kalas :) Han fick en klocka av mig :) På kvällen cyklade vi (!!!!) och gosade ner oss i soffan och såg Batman The beginning som var mycket bra! Så nu kan jag se 2.an när den kommer ut :)


Jag forstätter att jobba ohc stå i, inte så kul men man gör det bästa man kan utav dagen! P3 RÄDDAR MIG ska ni veta! Ni får gärna slänga iväg ett sms till mig på dagarna för att muntra upp mig ;D

Till helgen ska jag kanske vara hos syster med Pontus och vi ska fiska oså ;P På lördagen ska jag även åka in till Vårdkasen för att kolla på när CISI<3 kör race! Ska bli kul att ÄNTLIGEN få träffa min gorumpa! :D <3

Nu ska jag snart äta, hejdå alla arbetande och lata personer!


Mamma Mia soundtrack - Honey honey
^ KÄR I MAMMA MIA FILMEN

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

MESIGARE????? Jag HANN inte med fler än sex stycken för en viss person tryckte i sig tre gånger så många som jag!! HA! Så det så... Men jag tar igen det. Du ska nog få se du lilla städkärring... PUSS

2008-08-12 @ 15:14:54
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0