Snart är det helg.. Snart!

Sorry att jag bloggar sällan men när jag kommer hem från jobbet på dagarna är jag så trött att jag typ inte gör någonting eller bara gnossar på min pojkvän <3.

Snart slutar jag jobba och då börjar skolan.. Var har sommarlovet tagit vägen? :/ Det känns som att allt jag har velat/ gjort i sommar har jag skjutit upp eller inte gjort alls. Känns skit.... Men men, jag är ju inte död så jag hinner med de sakerna ändå :) Hur känner jag inför skolstarten då? Jag ska ju börja 3.an och hoppas så innerligt på ett bra schema och inte som förra året med massa jäkla plugg, dö. Men eftersom att Pontus hade det soft så hoppas jag på det bästa! Hur känner ni kära läsare inför skolstarten?

Nu ska jag snart äta sedan ska jag nog följa med mamma ut och plocka blåbär i mina nya gummistövlar!

Katy Perry - Ur So Gay

Kommentarer
Postat av: Joakim

jag hoppas på mycket plugg och sånt... för jag gillar det... sumpa inte en annan jävel. en för fan

2008-08-15 @ 03:31:53
Postat av: Ida

Jag läntar jättemycke efter skolan. Ska bli så skönt att avlida på bussen varje morgon... NOT!!! Värsta vemodigt att de är sista riktiga sommarlovet :P

2008-08-17 @ 18:14:01
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0