And you will find,


Somnade sent igår, sov nästan ingenting = död dag... Men jag har gjort det bästa av dagen genom att dra på smilbanden och köpt godis för att få någon slags energi under dagen. Var på teater med klassen, den sög och jag höll på att somna ett antal gånger... Efter det åkte jag och Jonas in till Härnösand, han åkte hem och jag gick på stan och köpte lite julklappar! ÄNTLIGEN har jag börjat och jag ska fortsätta senare i veckan, banne mig. Köpte även lite prylar till mig själv:



Min favvo-värmespray Lee Stafford 80 :- 
Mascara Max Factor Masterpiece Max 99:-

Nu ska jag plugga och sedan försöka sova, good luck till mig.

The Guru Josh Project - Infinity 2008

"Because even if it's breaks your heart
to be just friends,
if you really care about someone,
you'll take the hit"


Kommentarer
Postat av: Ida

ja den där värmesprayen är super :D Fast jag tycker den luktar lite tokigt, och smakar satan om man råkar få i munnen. :P

2008-12-10 @ 09:35:05
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0