Andra advent


Idag är det andra advent och jag har inga särskilda julkänslor än. Men jag ska sätta upp min ljusstake och julgardinerna snart så kanske det kommer. Idag är jag inte pepp för någonting, känner mest för att bara ligga inne och kolla på film, elllleeer åka till Birsta och köpa julklappar men tveksamt om jag hinner det.

Paula har dansuppvisning idag men jag kan ju inte komma för jag ska hämta mamma då...Tråkigt eftersom att jag har gått typ varje år och det är jättekul att titta på! Sorry love <3 Jag tar igen det med en fika till veckan ? ;)

Igår låg jag bara i sängen och kollade på Scrubs och Tropic Thunder, den var väl inget att hänga i granen men det var ett tidsfördriv det med!

Just nu väntar jag på samtal från Emsipemsi!! Ååh hon gjorde mig riktigt nyfiken igår (lite orolig med?)! Så nu ska det väntas.

So long fuckers,

Pussycat Dolls ft Ashley Roberts - Played



Kommentarer
Postat av: paula

en fika till veckan går bra!

2008-12-07 @ 19:19:47
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0