Inköp, igen


Igår var jag i Birsta med grabbsen och jag hittade en fin hood för 199 :- som jag faktiskt har gått och tittat på tidigare i år men då har jag inte varit så sugen på att betala 400 :- för den. Så nu är den min och jag är glad! Jag köpte även två svarta mössor som är supermysiga. Är inte så stor användare av mössor men det har nog mest berott på att jag inte har haft så snygga.


Hood 199 :- på Carlings Mössor 59 :- & 49 :- på HM

Under 2-3 dagar har jag nu gått och tänkt på ett par hörlurar som jag hittade på cdon för ett bra pris som var grymt snygga! Så efter att jag har hört mig för om de är bra oså så har lillebror och jag klickat hem varsitt par och jag har ingen ångest! Det betyder att det är ett bra köp för Emmas del.


WeSC Bongo, 299 :- på cdon.com

Ikväll är det nyårsafton, men det känns som jag måste fixa och reda ut en del saker innan vi träder in i 2009... Jag vill reda ut men vet inte om det kommer att gå, jag vill men...aa..

Nu ska jag se Reaper och kanske lite Scrubs! Eller så läser jag min bok, Brunstkalendern.

Britney Spears - Unusual You

Kommentarer
Postat av: Emma

GOTT NYTT ÅR HUNNI!!!!

Fan vilket bra pris, mina gick förfan på 500 spänn .... -.-

2008-12-31 @ 14:46:53
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

GOTT NYTT ÅR HUNNI!!!!

Fan vilket bra pris, mina gick förfan på 500 spänn .... -.-

2008-12-31 @ 14:47:07
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Gott nytt år din köpgalna tok :D

2008-12-31 @ 19:32:33
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0