Känner för det


Idag har jag haft en mysdag med min vän Paula <3 Vi gjorde några ärenden sedan drog vi in till Sundsvall då vi kände fikasuget smyga på så vi gick på det omtalade Chocolate House, underbart! Dit ska vi gå fler gånger då det var mysigt, billigt och jättegott! Jag rekommenderar det starkt. Jag tog en macka med curry/kyckling röra och en Husets (mörka) varmchoklad, underbar! Innan vi for hem så köpte vi ju med oss lite praliner till våra familjemedlemmar :]


Mackan                    Loveli                    Varma chokladen <3

Imorse då jag skulle gå dessa älskade tre kilometer (känn ironin) så var jag lite stressad så jag glömde att ta sparken vilket hade varit mycket lättare och smartare! Men icke! Jag halkade hela vägen ner tror jag... Jag var inte glad ska ni veta.

Jag känner för att kolla på lite Scrubs eller pilla i Photoshop.. Får se! Mamma kommer hem med pizza sedan<3 love it.

Jag saknar dig Cecilia Ytterbom! <3

Tony Laf - I'm good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0