Let me hold you


Idag var en ganska meningslös dag om ni frågar mig. Jag for ned till skolan för att knappt ha en lektion i 10 min, sedan gå och rösta på 3.ornas projekt sedan åka hem... Hmpf... Var och solade, det var en bra sak iaf.

Imorn är det fredag och sista skoldagen på detta år! Jag har inte fattat än att det snart är jul... Heltokigt! Men snart så ska Emma och jag till Sthlm och jag kommer väl inte fatta det förän jag sitter där på tåget ^^ Längtar gör jag!
Imorn ska vi ha någon (boring?) avslutning. Hoppas det finns fika säger jag bara.... Efter det ska jag och min familj till Birsta för att försöka klara av de sista julklapparna, och jag har verkligen inte många kvar nu :] Måste bara berätta att min syster har blivit vuxen nu, för hon är klar med alla sina julklappar :') Hon ringde och berättade det. Jag lovar, glädjetårarna tog aldrig slut! :')

Hitta på något i helgen ?

Nu ska jag platta mitt hår, hejdååå


New Kids On The Block ft Akon - Put It On My Tab

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Ja! Är det inte otroligt?? Massor av dagar före julafton så är man helt och hållet klar med julklapparna! Vad ska jag nojja mig över nu då? Känns liksom lite tomt det där.. Den dära känslan av att man inte har hunnit färdigt... Var är den? Nä, det blir nog en ändring på det till nästa år.. Då är man nog tillbaka och har gjort en avinstallation av "julklappar-i-tid-programvaran".

2008-12-19 @ 09:59:37
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0