Like you care


Jag pallrade mig upp till skolan imorse, kul var det inte... Möttes av slask och en lastbil som stänkte ned mig vid bussen, kul liv! Men kändes väl lite bättre då jag kom till skolan och möttes av mina fina vänner :) Vi hade något aptråkigt på Arbetsmiljö och Säkerhet då vi skulle klippa och greja med sladdar, ingenting för mig alltså. Men som tur var hade jag Jonas där som gör sånt varje dag! :D Taaack pysen!

Sedan tjattrade jag och Emma på nere i fiket :D Jag har nu bokat biljett till Sthlm i januari :D:D:D Hon och jag ska dit då, alla resor med SJ kostar ju bara 25 :- sååå vad stoppar oss? Nada! Ska iaf blir supermysigt, har inte varit i stora staden på länge och skulle behöva komma iväg lite faktiskt. Så kul ska det bliii!! :D

Nu ska jag snart äta för att sedan plugga. Funderar på att ta mig ett bad också för att få upp värmen i min kropp ;S Bye

Bubbles - Rock The World
Minnen ?


Kommentarer
Postat av: din emma

MINNEN!!!!<3

2008-12-03 @ 19:07:18
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0