Mellandagsrea, jag vill ha vad ?


Mellandagsrea

Det är ju just nu mellandagsrea, men jag vill inte ha någonting speciellt? Det var annat förra året då jag inhandlade en PS2 +  Buzz med Buzzers och en extern hårddisk, bägge sakerna till mycket bra pris! Men vad vill jag köpa i år? Det verkar som jag inte vill ha någonting speciellt. Visst en platt-tv skulle inte sitta fel men det har jag ingen plats för så det skulle bara vara onödigt. Men jag funderar på att slå till på någon snygg hood på Carlings eller Cubus, det är alltid bra. Jag sparar större delen av pengarna till Emmas och min resa till Stockholm om bara några dagar! Men jag ska till Birsta snart, idag för att vara exakt. Om grabbsen kan fixa den där spiken de hade lyckats få i däcket någon gång... Men jag har även sett ett par lurar jag är sugen på... Måste höra mig för om de är bra bara..

Nyår
Imorgon är det nyårsafton och det verkar lösa sig för min del. Antingen så kommer min fina vän Cisi hit och vi myser med mat, vin (?),  film, lite raketer och bara myser! Eller så drar jag in till stan med grabbsen och går på förfest med några småpojkar och sedan går på krogen. Det blir nog bra vilket som!

Nu blir det Reaper medan jag väntar! Bye!
(jag bjuder på denna fina bild om vad som händer
i Sthlm den 2.a-4.e januari! Klicka)



Hello Saferide - Anna

Kommentarer
Postat av: emzan!!!

MEN SÖT BILDEN!!! :'D

TAAAAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-30 @ 15:03:58
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0