Run it back now


Gårdagen var bra tillsammans med min Emma! <3 Jag orkar inte rabbla upp hela kvällen, för Emma har redan gjort det så bra så ni kan ju kika där själv! ;D Blev inge krogen för mig och Indalsbon men vi hade det kul ändå ska ni veta, och vi åt nog de godaste strippsen på lääänge eftersom att vi var så sjukt hungriga, haha vi hade ju inte ätit något på hela dagen typ. Men sådana här kväller tillsammans med Emma ska definitivt upprepas!

Idag har jag firat systeryster som har fyllt år! Åt god mat och fikade, mysigt. Sedan kände Daniel och jag att det var dags att rulla hem och nu sitter jag här och ska snart slå igång en film i min ensamhet <3

Pitbull ft Lil Jon - Krazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0