Sjuk 1:a december


Herregud vad tiden går fort, nu är det snart jul sedan är det nyår, sedan blir jag 19 !? Ojojoj... Och vet jag vad jag vill göra med mitt liv efter skolan? Nej.... Men det kanske jag kommer på lite senare (önsketänkande?)

Imorse då jag vaknade kände jag att denna dag kommer att bli outhärdlig om jag går till skolan, så jag lade mig i sängen igen, somnade om och vaknade vid 11. Då drack jag en yoggi och kollade på Hitta Nemo. Men jag somnade vid13-tiden och sov fram till typ 15-tiden... Och jag känner mig fortfarande helt trött och slut i kropp och knopp... Jobbigt. Men jag ska försöka gå imorn, for you babe <3

Jag funderar starkt på att se julkalendern i år, har inte sett julkalendern på flera år eftersom att de har varit så tråkiga. Men denna kanske är bra? Jag har ingen aning så jag kanske ger den en chans ikväll.

Nu ska jag fortsätta att Hitta Nemo ;D

Madcon - Beggin'

Kommentarer
Postat av: paula

hahahahhaha, ingen ser typ störd ut på bilden..

2008-12-01 @ 17:44:26
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0