Snabb snabb


Ska börja med att gratta Victor till sitt körkort! Grattis lillen.

Har köpt massa julklappar idag. Jag och Daniel åkte ned till Birsta eftersom att Emma inte kunde komma till mig då min lilla love gått och fått magkatarr, stackarn. <3 Så Daniel och jag for ned och bockade av en del klappar och det känns bra och det var kul att umgås med han :]

Imorn är det lucia, jag ska vara tomte och Jonas ska vara med och stötta mig! TACK :') Efter lucian ska jag åka in till stora staden Härnösand för att fika med PAULA! Som jag inte har umgåtts med på typ 150 år! Toka... På kvällen får vi se vad som händer, lär ju bli att man ligger och pillar navel och kollar på film :] Samma sak resterande helgen? Eller får man sällskap? ;)

Rihanna - Rehab
Jag ska skriva


Kommentarer
Postat av: emma

sa ju att låten var bra :'D

2008-12-12 @ 12:59:30
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0