Snart är det jul


Julkänslor än? Njae inte riktigt.

Men vet ni en sak?! Idag ska vi till Birsta igen! Fy bubblan vad glad jag blev haha! Måste köpa några nya strumpbyxor och några klappar till. Men då jag kommer hem måste jag möta verkligheten och städa mitt rum, ordentligt! + att jag ska försöka leta fram lite mer julsaker. På kvällen blir det väl Parlamentet och kanske ser Heartbreak hotel med mammsen, för den är faktiskt rolig.

Pratade nyss med Emma, jag tycker lite synd om henne dessa dagar. Även att hon spillde ut kaffe över sin bok den tokan! haha <3 Jag tycker om henne ^^

Nu ska jag lägga mig och se lite Scrubs innan vi drar iväg. Wish me luck!

Beyoncé - Broken-Hearted Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0