Tredje advent


Vaknade sent idag av att mamma kom in och väckte mig och ville ha sällskap nere haha. Men jag ville inte kliva upp för då skulle jag bli tvungen att plugga.... Men jag klev upp, åt lite frukost sedan sa mamma att jag behövde lite luft innan jag satte igång med pluggandet så vi tog en promenad. En kort blev det för vi var tvungen att hjälpa en granngubbe som körde i diket efter att han vejat för oss ^^ haha. Så promenaden tog längre tid än vi trodde. Men då jag kom in var det bara att sätta igång ;/

Imorn var det tänkt att jag skulle åka med Emmsi till Ikea men det verkar skita sig på grund av mitt plugg, usch. Känns hemskt! Men jag ska ta igen det! Lovar <3

Godnatt mina vänner!

T.I. ft Justin Timberlake - Dead and gone


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha men snällt att ni prejade ner gubbstackarn i diket då!! :P

2008-12-15 @ 12:43:43
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0