Vad sägs om en applåd


Har bakat idag, nötpraliner, som säkert blev jättegoda (har inte smakat än). Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Jag har tittat på Scrubs och julkalendern och sett Step Brothers med mamma (hon tyckte också om den) och smsat med min vän E :)


Imorn blir det väl en till slappardag vilket ger mig lite ångest... Måste nog ut och gå eller något sådant, kan inte bara ligga inne och kolla på Scrubs...

Måste bara säga att det finns personer som är så underbara och som alltid finns där, de stöttar och lyssnar, oavsett vad. Sådant uppskattar jag verkligen! Sedan finns det de som inte bryr sig alls eller bara utnyttjar en, det tycker jag är tråkigt.

Ne, nu ska jag väl se film eller något, sjunga lite kanske ? Kanske väcka skogen lite i denna trista stund

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då

Kommentarer
Postat av: paula

NÖTpraliner emma?! HAH?!!!

jag finns här.

2008-12-21 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0