Åhå, jag hinner med jag!

Idag har jag jobbat, har typ polerat hela dagen vilket var mindre kul. Tack vare det har jag fått ont i händerna och fötterna, tackar! Sedan efter jobbet hann vi i familjen med en sväng till Birsta! ;D Skulle köpa present åt Mormor, vilket blev en fin vattenkanna :D Vi skaförmodligen bjuda henne på middag också, Höga Kusten kanske? Där är det mums! Detta är vad jag har fått tag på i Birsta, i söndags och idag :
















Nu ska jag snart gå och lägga mig gott folk! Ha en trevlig kväll.

Maskinen - Segertåget

Kommentarer
Postat av: Ida

Värst vilken fin blogg du har då :(

hahaha jag har suttit typ 1½ timme och försökt dona till de, men jag fattar nada så jag gav upp :D

2008-08-07 @ 12:39:02
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0