Besviken och pirrig


Sommarens besvikelse går till.......Swedbank!

Jag var in till banken förra veckan för att registrera mitt Visa Ung kort så att jag kan betala på internet. Jag har tidigare haft Maestro som man då bara kan betala i butik med osv. Jag skaffade Visa Ung till jag skulle till Turkiet eftersom att man inte kunde använda Maestro där och Visa är bättre och billigare. Så när jag går dit så säger dem att man inte kan betala på internet med Visa Ung utan att jag måste beställa ett riktigt Visa som jag sedan måste punga ut med 63 kronor per kvartal! Helt sjukt tyckte jag då Pontus har Visa Ung och kan betala på internet med det... Så när jag sedan läste på Swedbanks hemsida om deras kort står det att man kan använda Visa Ung från det år man är 13 till det man är 26 och att man kan använda det att betala i butik och via internetbanken... MÅTTLIGT FÖRBANNAD. Så jag går tillbaka idag och då är det försent att avbeställa kortet så jag måste vänta på det för att sedan åka in till stan igen och gå till banken för att de ska fixa med det... TACK FÖR DET! Sedan fick jag höra av Pontus mamma; Pontus fick ett Visa Ung kort, sedan skulle de söka ett åt Lisa men det gick tydligen inte. Men åt Pär gick det? Pontus fyller 19, Lisa fyller 17 och Pär fyller 15.... Jag förstår inte vad de håller på med?! Men en sak är klar; De har sjunkigt enormt i mina ögon på mindre än en vecka... TOPPEN SWEDBANK

Årets pirrighet går till The Sims 3!

De som känner mig väl vet att jag är en riktigt Sims-tönt... Jag erkänner det! För tillfället har jag 11 stycken The Sims 2 spel med expansionpack. (Jag håller på att sälja dem nu så om någon är intresserad hör jättegärna av er!!) Så får jag ett mail från thesims.se som berättar att The Sims 3 ska släppas 2009!! JAG BLIR FETGLAD!! Så det är någonting som jag kommer att längta efter heeeeela resterande 2008 och några månader in i 2009!! Så mina nära och kära: Nu får ni stå ut med mycket Sims-tjat! När ska jag växa ifrån dessa spel?

Backyard Babies - Fuck off and die



Kommentarer
Postat av: SysterYster

Men va fan. BYT BANK. Swedbank är och har alltid varit apdåliga! Jag har Handelsbanken och dom är superduperbra! Så dra i väg in till stan igen och swäg att du ska byta till Handelsbanken. Dom är mycket trevligare!



Sen måste jag lånam Sims-spelen av dig en sekund eller två... Är det ok? Puss!

2008-07-14 @ 22:51:49
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0