Bröllop och mer kalas

Igår var jag på bröllop för Pontus gudsyster (heter det så?). De gifte sig och det var jättevackert och roligt! Fick dansa med både Pontus och Pär vilket var väldigt kul! :) Vi åt god mat, drack gott, sjöng och dansade! Träffade mycket roligt folk, bland annat Jonas och Emma som vi sedan följde med in till krogen med, superkul kväll helt enkelt! Jag var riktigt nöjd med klädseln också, bilder kommer senare :)

Idag var vi på kalas hos Pontus farbror Micke som fyllde år :) Fick man tårta och kaffe där med! Mäkta mätt var jag iaf när vi kom hem  ;D

Imorn måste jag in till banken igen o skälla på dom lite... hmpf. Sedan ska jag kanske gå och fika med gull-Sandra! :D Har inte träffat henne på länge och vi måste ses innan jag dör ;D  Men jag får se hur jag tar mig hem efteråt oså :P  Fan att man bor här ute.... ;P



In Flames - Only for the Weak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0