Förhållandelista

Förhållandelistan 2008, alla måste göra den!

1. Är du i ett förhållande? Oja!
2. Om inte, varför inte? -
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Mitt nuvarande, 4 år och 7 månader :)
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Lars Pontus Nordmark <3
5. Hatar du ditt ex? Nää
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Nää
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Det har jag säkert haha
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande!
9. Är du en player? Neee
10. Har du blivit dumpad? Ja
11. Har du blivit sårad? Oja
12. Har du dumpat någon? Ja
13. Är du en bra partner? Hoppas det
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Ingen
15. Är du kär i någon nu? Oja
16. Har du någon hemlig beundrare? Vet inte
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Vet inte
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Jaa det har jag nog
19. Har du sårat någon allvarligt? Har jag nog
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Knasig ;D
21. När du vill ha någon, vad gör du? Hemligt :]
22. Bästa raggningsrepliken? Säget som Sandra: "tjena kexet, står du här och smular?" hahahha
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Beror på
24. Vem är den viktigaste personen (personerna) av motsatt kön i ditt liv? Pontus och Daniel
25. Vad tänder du på? Hemligt
26. Är du gift i framtiden? OJA
27. Har du kysst någon inom de senaste 24 timmarna? JA <3
28. Har du sagt "jag älskar dig" inom de senaste 24 timmarna och menat det? JA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0