Första dagen på arbetet...

Japp. Idag var min första arbetsdag och jag är slut2000! Usch vad trött i kroppen jag är, och har ont i mina stackars hälar ;S Det jag har fått göra? Städa! Kul va? Inte speciellt... Vill hellre vara ute och arbeta som typ Johanna får göra... Jag får gå omkring med en tråkig jävla nörd till kille som inte pratar... KUL! Jag vill ha roligt så tiden går snabbare... Denna tid kommer kännas som ett år... Får ha min mp3 och radio som tröst iaf... HEJ SKURMOPP!

Helgen var super! Var med Paula och Pontus med flera på stadsfesten, såg SNYGGJÄVLABROLLE och drack... en hel del? ;S Men jag hade kul och träffade en hel del folk där! Vissa var askul att få träffa andra kunda man gärna stått över :]

På lördagen var vi ner till Gnarp på Kristet, där var det kuul! Burre försvann ju men han återfanns dagen efter...hmpf. Jag har inga bilder från helgen eftersom att jag glömde kameran hemma men jag ska väl få bilder som laddas upp på bdb :)

Nu ska jag snart försöka sova, ska upp tiiiidigt imorn, bussen går 6.22... ;( Someone, kill me?


Michelle Williams - We Break The Dawn


Saknar dig älskling, varje sekund. Kom och var nära?

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Hej! Du har blivit bloggutmanad!

Se: http://nemistankar.blogspot.com/

2008-07-22 @ 01:37:04
Postat av: Cisi

Hej gumman! Jag saknar dig jääääääääääääääääääääääääätttte mycket !!!!!!! Bara så du vet <3

2008-07-22 @ 10:55:14
URL: http://cisieh.blogg.se/
Postat av: paula

du är utmanad babe!

2008-07-22 @ 18:54:39
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0