Sjukling

Har inte varit så kontaktbar de senaste dagarna som Paula har märkt... ;P Jag har som sagt varit på Hemsön med världens bästa syster då vi har ätit god middag, övningskört och fiskat storfiskarna (not) haha :P Men otroligt roligt har jag haft med henne som jag alltid har! Sedan har jag varit med min älskling Pontus. Vi har också fiskat men då fick vi faktiskt 7 fiskar ;) Det var en jättemysig kväll ska ni veta! Blev inge Gatufesten eftersom att jag inte hade råd ;S Tråkigt men det kommer fler år! :)

Just nu sitter jag och är förkyld, vilket inte är så kul. Baby och jag blev det nog i helgen... Vi funderar på om det var min fläkts fel som stod igång hela natten då jag har blivit förkyld av förut. Det är tråkigt då jag måste ha igång den på natten då det är outhärdligt hett ;S

Dagens humör: Sjuuk
Dagens borde: Vila 
Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt med krull
Dagens klädsel: fMyskläder <3
Dagens planer: Spela, se House och sova
Dagens vill ha: Pengar och meeeer ledighet
Dagens längtan: Fredag och lördag
Dagens beroende: Bafucin <3
Dagens tråkigaste: Sjuk och detta väder
Dagens person/-er: Pontus! <3
Dagens irritation: Halsen och vädret
Dagens händelse: Inte så mycket
Dagens låt: Frankrikes bidrag till ESC!
Dagens vän: Pontus
Dagens onyttiga: Hmm, hamburgare o strips till middag
Dagens dryck: THE! <3
Dagens middag: Hamburgare o strips
Dagens bästa: Att jag fick sova ut hos darling och att jag var med han <3
Dagens sämsta: Sjuk
Dagens babe: Pontus såklart! ;D
Dagens önskan: Bli frisk och att det blir fint väder imorn


Foo Fighters - Cheer Up boys

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Dagens prinsessa: Erica

Dagens snyggaste: Erica

Dagens skryt: Erica

2008-07-08 @ 13:19:41
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0