Tack för vädret!

Idag har det varit sådant toppenväder så jag har legat ute hela dag i solen med min efterlängtade Vecko Revyn! Men jag måste erkänna att jag blev lite besviken av att man måste smsa innan man fick den där Kryssbilagan hem ;( Ville ju ha den nu!!! Men men, hoppas jag får den imon kort, banne mig! Är fortfarande sjukis så jag har inte haft orken eller lust att bada...

Ikväll ska jag nog baka! Det har jag sagt länge nu men då jag ska ha gjort det har det inte blivit av för att jag inte har kunnat bestämma mig för vad och när jag väl har det så har vi inte ingredienserna hemma ;S Men ikväll blir det nog bakning!

Bodyroc and Luciana - What planet are u on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0