FÖDELSEDAG

JA! Då är man 18 då :D haha Kladdkakebarn som de säger nu efter min annons i tidningen :P Har ätit tårta och druckit kaffe hela dagen så det nästan står ut genom öronen på mig :D Det har varit en jättmysig dag iaf, med tre tårtor, rosa ballonger och nästan allt i rosa, till och med grädden! haha :P


Kolla på annonsen:
http://allehanda.se/avdelning/familje/23550

Imorgon ska jag umgås med syster och hennes barn som är här. Sedan när de åker hem så ska jag in till stan och träffa Paula så ska vi ta en (kvälls?)fika på Waynes vid typ 18-tiden :D haha. Kommer bli myspys :D Sedan så har Pontus en överraskning till mig och jag är så jäkla nyfiken så att jag håller på att spricka! Haha :D Min darling som jag älskar mest av allt! :Dimage1

Detta har jag fått idag (ska se om jag kommer ihåg allt):
Pengar
Piercing, av darling :)
Elvisp

Asläckra glas
Örhängen som jag tål!
Servis

Presentkort på Kallings
Choklad


Haha det var säkert inte allt heller, men men! Jag börjar ju bli gammal så ni får ha förståelse för det!

Nu ska jag ringa älskling och sedan sooova! Jobbigt att fylla år, som mamma alltid sa när man var liten och var trött och skulle sova :)

Fedde le Grand - Put Your Hands up
For Detroit

Jag måste tillägga och tacka för alla de samtal och sms jag har fått av folk som har gratulerat mig! Verkligen askul! :D
TACK


Kommentarer
Postat av: wikke

klart jag menar dig! :) - Grattis igen!

btw.. fick du 2 mixers?

2008-03-28 @ 14:10:49
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: Johan

Frattis som vanligt ^^

2008-03-28 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0