Dagyr och fågelkvitter

Jag känner mig dagyr just nu! Vet inte riktigt varför, kanske för att dagarna bara rasslar förbi? För nästa lördag åker jag till Turkiet! Kulkulkul!! Jag känner redan nu att resfebern kommer... Jag är inte en sådan som tycker om att flyga så mycket men jag hoppas att allt kommer att gå bra :)

Pontus har varit så snäll att han har smittat mig med halsont! :) Tack baby! Han är en sjukis nu och jag vill inte bli det men det förvånar mig inte! För det var väl typ 2 veckor sedan sist? Det borde väl vara på tiden nu...

Dagens diss:

Idag när jag satt på bussen som var smockad med folk och alla halvsov sådär som det brukar göras på hemresan så hör man en gubbe som hade en ringsignal med fågelkvitter på högsta volymen! Hela bussen vaknade till med ett ryck tror jag! Jag hatar de där fågelkvitter-melodierna! Det låter inte ens som fågelkvitter, bara en massa oljud om och om igen!! Tål inte sådant...

SNART ÄR DET HELG OCH DÅ BLIR DET FEST! JAG SKA HA SVINKUL, JATACK!

Imorn ska jag sola och kanske boka körlektion, heja mig!


Lasse Lindh - Kom kampsång


Kommentarer
Postat av: P

Gud vad snäll jag är :)

2008-05-28 @ 22:54:19
Postat av: Tommi

haha, rätt åt dig! En kompis till mig har en sms signal som låter som när man häller upp en öl. Så varje gång den låter så undrar alla vem som har öl och blir as sugen :p

2008-05-29 @ 18:59:29
URL: http://tommil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0