Dentist and stuff

Idag klev jag upp som vanligt vid 6.30 men gav mig själv 5 mins snooze... typ. Sedan åkte jag med mamma in till stan då jag skulle till tandläkaren 8.30, trötttrötttrött. Efter det mötte Pontus upp mig vid Donken och han följde med mig till frisören där jag klippte mig hos min favvofrissa Ida-Maria! Hon tipsade mig om en inpackning jag skulle ha då jag sticker till Turkiet men den kosta 209 spänn!!! Det är säkert värt det men jag hade inte råd, tyvärr ;/ Så det fick bli en på HM för 49.50.... Någon gång ska jag försöka att unna mig något sådant!

Efter det drog vi till skolan där jag fick veta att jag inte hade någon lektion! Jippi. Men jag fick ändå en del gjort oså. Jag och några klasskompisar traskade till Hemköp för att köpa oss glass och sedan sätta oss vid ån och gotta oss! Vi har det mysigt vi! :)

Ikväll har jag gjort klart de sista (förhoppningsvis) kompletteringarna till rapporterna! Nu är jag riktigt less på pluggandet. Men jag drar ju till Turkiet såååååå jaaa :D

På fredag blir det MYSFEST! Jag, Sandra och Paula ska fixa middag, dricka lite, mysa på, sedan drar vi ned på tivolit!! Ska bli fetmysigt, gott folk! Sedan på lördagen sticker Paula och jag till Birsta för att shoppa och fika! Jag ska rå om min goa tjej sååå mycket!! Dels för att hon fyller år och dels för att jag åker till Turkiet och inte kommer att kunna prata med henne lika ofta då... DET SKA BLI MYSIGT!!

Nu ska jag packa kläder till idrotten imorn sedan snarka! Hej då tjocka folk!

Usher feat. Young Jeezy - Love In This Club

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs! Då kanske vi ses på tivolit! :D

2008-05-28 @ 12:44:51
URL: http://nogg.se/emmeliie
Postat av: Tommi

hållut! skolan är snart slut!

2008-05-28 @ 16:17:59
URL: http://tommil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0