En extra biljett över!

Nu var det en vecka sedan jag bloggade, skäms! Jag kör samma ursäkt som alltid; Tidsbrist. Har ju som sagt haft nationella och sådant som inte är så kul! Men nu är det snart slut med ALLT och jag längtar så otroligt till sommaren med allt roligt som händer!

  •  Tivoli i stora staden Härnösand som alltid brukar vara roligt, förhoppningsvis roligare detta år? ;D
  •  Älsklings gumman fyller stor flicka! :) STORT GRATTIS
  •  Skolavslutning
  •  TURKIET I TVÅ VECKOR MED PONTUS!
  •  Stadsfesten i Härnösand och Gatufesten i Sundsvall som jag ska gå på!
  •  I slutet av sommaren ska jag jobba och försöka tjäna storkovan på Hemab

I helgen har jag varit med Pontus och kollat på film och åkt moppe, kul och mysigt har det varit :) Sedan var jag i Birsta och shoppade lite kläder till sommaren och som jag ska ha i Turkiet, fiinfint! I fredags var jag med Paula och fikade på Waynes, Jonas följde också med en snabbis :D Vi drack en frappe och åt en macka! Jag njöt som en prinsessa men Paula satt bara och rynkade på näsan åt frappen och sög i sig grädden... Hon är lite för mesig :)

På torsdag klockan 19.00 ska jag till Sundsvall och se min fru Paula uppträda med hennes klass! Det var tänkt att jag skulle gå tillsammans med Cisi men nu kunde hon tydligen inte gå ;/ Lite tråkigt men vi tar igen det! :) Så jag får se vem jag får gå med, någon frivillig själ? :) haha. Sedan är det dansuppvisning på söndagen klockan 17.00 på Härnösands teater! Dit har jag bokat 2 stycken biljetter men vet inte där heller vem jag ska gå med (Bra planerat Emma!) Någon frivillig där med ?;D haha. 50 kronor kostar bägge föreställningarna.

I helgen får jag se hur det blir... Pontus ska på bal och skulle vara kul att se han :) Sedan vet jag inte mer, jag är festsugen? :O Men men! :D Hör av er om ni har något kul för er! Nu ska jag gå och måla min naglar rosa! Tack och hej!

Brolle - Världens hörn


/ E

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag vill ju gå! Varför frågar du inte mig... Buhuuu..... Inte i Sundsvall men i stan..Snyftarns!

2008-05-16 @ 10:02:49
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0