Pontus bal och annat skojsigt


Jag skrev ett inlägg i fredags innan jag for hem från skolan men det har tydligen försvunnit :S tråkigt Jaja. I fredags var det en ganska kort och lugn skoldag. Tommi var så snäll så mot mig och Jenny, haha :P tok. Sedan åkte jag hem och fick veta att vi inte har något internet ;S det har vi inte haft på hela helgen, då känner man sig riktigt isolerad! Hua. Senare på kvällen drog jag in till stan där det var fest ryktades det om. Hade kunnat haft roligare ;P

I lördags åkte vi ner för att kolla på älsklingen min som skulle på bal!:) Han var så stilig så i Misfits slips och allt ;D Sofia var också fin! :) Jag vill gå på bal, men det blir förmodligen inte i Sundsvall om det ska vara med alla skolor i Sundsvall och då det hade varit så dåligt detta år! Usch, man skäms ju! Inga bordsplaceringar eller välkomstdrink, TJUSIGT NTI! Efter att vi kollat på dem så skjutsade Eva och Sune hem mig där Daniel väntade med kurrande mage, vi gjorde potatisgratäng och fläskfilé, mums! Sedan kollade vi på tv hela kvällen eftersom att vi inte hade något internet. Sedan däckade vi vid halv 12, 12 :P Vid halv 4 stod Pontus på bron och plingade som en tok, nykter? neeeej! haha :P söt? jaaa!

Söndagen bestod av mycket sömn. Efter att vi vaknat och gjort oss iordning så drog vi in till stan för att titta på då min andra älskling hade dansuppvisning! Hon var så duktig så! hennes koreografier var superbra också! Så stolt över dig babe! <3 Jag ska definitivt börja dansa igen till hösten, hell yeah! Måste ha sällskap bara, någon ? :P

Idag bytte jag min mp3 på Siba, äntligen kan jag lyssna på musik igen!! <3 Imorgon ska jag till blodgivaren, finally! Hoppas jag får lämna plasma/blod :) Jag gör en god gärning Eric ;) Jag vet att du vill ha mitt blod!

Måste även tipsa om NTI skolans skoltidning! Jag har förnärvarande skrivit två artiklar;
Fildelning - 2000-talets häxjakt
- Hon hade kort kjol, det var okej
LÄS
http://webnews.textalk.com/se/view.php?id=2638

Misfits - Saturday Night

/ E

Kommentarer
Postat av: MrColonist

God gärning!? Du stödjer överbefolkningen, läs mitt senaste inlägg flicksnärta, det handlar om just värdet på ett liv!

2008-05-20 @ 21:50:52
URL: http://sanktcolonist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0