Underbar dag!

Idag vaknade jag runt 11 av att mamma ringde och babblade om min väska... hmpf.. Då slog jag igång P3, låg och läste ett tag sedan hoppade jag ner för att fika oså. Sedan bestämde jag mig för att skita i att åka in till stan för att sola och boka körlektion. Jag gjorde det på distans istället! ;) Jag ringde körskolan, beställde tre lektioner men kom på att jag måste avboka en ;S Men jag får beställa en till lite senare istället! Sedan var jag ut och gick, gick i över en timme tillsammans med lillebror! Det var jättehärligt! Vi var sedan ner till vattnet för att känna om det var varmt eller inte, det var typ 14-15 grader och för kallt för mina fossingar! Jag bestämde mig sedan för att lägga mig på vårat garagetak och sola som också var jättehärligt! Om jag fick färg eller inte är en annan sak... Fick nog lite i ansiktet iaf ;D

Nu ikväll har jag städat mitt rum!! JAG ÄR DUKTIG! Har inte orkat eller haft tid på länge så det såg hemskt ut. Men nu är det fixat och det är sommarfräscht!

IMORN ÄR DET FEST! Jag ska till Paula och äta middag med henne och Sandra och bara ha det mysigt! Vi ska förfesta lite sedan ska vi dra ned på tivolit vilket jag hoppas är roligt :D Jag längtar oerhört!

Just nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider och drömmer mig tillbaka, så härliga och sommriga låtar!! <3

Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng som är gosig! GODNATT

Jag älskar dig Pontus, du vet det.

Gyllene Tider - Vän till en vän

/ Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0