Valborg och 27 klänningar

Valborg var bra! Jag var med Pontus, Sandra,Thomas, Burre och Sofia på Sälsten där Emmelie och Morfar med flera var. Riktigt trevligt! haha tog ett tag innan Sandra, jag och Thomas hittade dit så när vi väl kom fram var grillen släckt och jag fick äta kall majskolv! :D hahaha Sedan bar det av till stadsparken där det hade sagts att det skulle vara folk. Sandra och jag hade våra vandringsstavar så det gick med superfart! Sedan stannade vi vid en lekplats och hade kuul! hahah ROOLIGARE! Sedan när vi väl kom till stadsparken var det typ dött där men såsmåningom droppade det dit lite folk. Kulkul! Träffade en massa folk, nyktert och onyktert! Men det var kul! :D
image24
Igår fyllde Pontus pappa Sune år! Stort grattis! Han fick en Rolling Stones klocka av oss som de nu har i köket :D astuff! Så dagen bestod av tårtätande och annat gotta :D Sedan på kvällen var Pontus så söt och tankade hem 27 dresses, SUPERBRA! Den rekommenderas starkt. Tjejfilm, men vad tusan, den var bra! :)

Idag var jag hos Pontus sedan åkte jag till vårdcentralen för att ta min Twinrix spruta inför Turkietresan! Hihi! 500 spänn gick det på ;S Måste även ta en till om en månad så detta kalas kommer gå på 1000 spänn ;S uscha. Sedan kom jag hem, duschade i vårat nyrenoverade badrum och sedan satte jag mig och gjorde naturarbete ;/ fy fan vad tråkigt!

Jag är så trött på skolan att jag snart spyr.... Jaja!
Jag funderar på att se lite film eller någon serie nu. Men ta hand om er allihopa!

Misfits - Dig up her bones
^ Otroligt fin låt!

Säg någonting jag inte gör fel så blir det lättare,

Kommentarer
Postat av: J

Jag är OCKSÅ skoltrött!

2008-05-02 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0