Birsta med grabbsen


Var till Birsta idag igen! Jonte, Jonas och Jakob skulle dit så jag fick följa med :] Snälla killar det där! Jonte köpte lite kläder, jag köpte underkläder sedan fikade vi. Riktigt trevligt som vi ska göra om tycker jag :D Träffade Cisi, älskar dig gumman och jag kommer alltid att finnas här <3 Du är underbar.


Björn Borg, 2 för 299 :-

Sitter och fryser igen... Huvudvärk är på g känner jag också och jag ska snart skjutsa in mamma och sedan köpa med pizza! MUMS. Jag måste även köpa energidrycker för att orka köra ikväll tror jag ^^

Nu ska jag fixa upp lite i mitt rum och sedan rulla in mot stan med mammsen. HÖR AV ER

New Kids On The Block ft. New Edition - Full Service


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0