GRATTIS JONAS


Först och främst ska jag gratta lille Jonas som äntligen har blivit stor!! :D :D GRATTIS!

Igår åt jag god middag, tacos <3, och sedan såg jag på lite Prison Break, Fredag hela veckan och drog fram dammsugaren för att börja städa. Så nu är det fint här :) Ska bara bädda ihop sängen lite. Igår började jag se Get smart men stängde av efter cirka 20 min då jag höll på att somna, jag kan det där med att se film på kvällen jag!

IKVÄLL ÄR DET FEST SOM GÄLLER GOTT FOLK! Ska ha så jäkla kul med mina bästa!

Nu ska jag bädda ihop sängen, packa lite, plocka ihop, duscha och sedan fixa till mig! hejdåå

Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0