Irriterad5000

Mitt internet funkar, men inte msn... Blir galen... Känner inte för att hålla på att tjaffsa med sådant idag, har varit en tröööttsam dag med att se på en film på religionen som var nästan 3 timmar men kändes som 5.... Kul... Hela klassen sov/drog... Jag sov en del, ja.

Ikväll ska det bara tas lugnt tror jag, duscha litt'.

Sitter med mina ljus och tofflor nu, fryser as usual. Kom och värm mig, snälla

Förvånar mig inte om mitt internet dör senare ikväll, men jag är vaaan!

Nu ska jag försöka få tillbaka lite värme i kroppen sedan äta mat. HEEJDÅÅ

RayJ Ft Fat Joe - Keep Sweatin
^ Looove


Upd: Cirka 2 min efter detta inlägg funkade msn... Min vanliga tur ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha oja,riktigt snygga var dom ;)



Hörru är du nå skolless du? :P

2008-11-10 @ 19:00:13
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0