It don't matter cause you're here now


Igår satt jag med allt plugg till sena natten för att jag skulle göra så lite som möjligt idag men jag har fortfarande mycket kvar... ;/ Men jag har inga lektioner idag heller så då passar jag på att göra klart! Skulle väldigt gärna vilja åka till Birsta sen... Tro det eller ej... Men vi får väl se hur det blir med det! Måste hinna klart med detta och då måste jag låna bilen av mammsi... VI FÅR SE

Imorn ska mamma ut och äta middag med hennes väninnor, då har jag fått uppgiften att vara chaufför :] Kulkul! Under tiden de äter ska jag nog vara hemma och städa, mindre kul. Sedan ska jag vara chaufför hela kvällen på fredag åt mamma och Daniel också... Känns sådär eftersom att Emma, jag och Paula hade funderat ut en tjejkväll med mycket mys, mycket vin och mycket snack! Men som ödet verkar vilja: Vi tar det sen! Så hela kvällen ska jag väl spendera i Toyotan. Tror att det är bäst att fixa lite musik så att jag överlever :]

Nu ska jag sätta igång med plugget folks!

Beyonce - Sweet Dreams


Kommentarer
Postat av: paula

haha,vadå imorrn? det är väl ändå torsdag imorgon? im a rght?:S

2008-11-26 @ 17:30:01
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0