Just play it, hun'


Sitter ensam här nuu då, har nyligen skjutsat hem söta Sandrapanda till stan! Vi hade det riktigt myspys här idag/ikväll. Vi pratade en hel del (som vanligt), lyssnade på musik, åt middag och SEMLOR!!!!! MIN ÄLSKADE MORMOR HADE BAKAT SEMLOR!! <3 <3 Jag dog av glädje då jag hämtade upp henne och hon kom och bar på ett fat med semlor :D ååh denna månad var räddad! :D

Jag slutade halv 10 idag, men satt kvar till 15.25-bussen gick. Hade en del ärenden att göra osåå. Imorn ska jag bara piiilla navel och göra historia ;S hihihiihhi kul. Join?

Till helgen är det fest. hahah jaaadu!

Kanye West - Love lockdown


Kommentarer
Postat av: paula

semlor?! VAFAAN EMMA! smarrens värre:(

2008-11-12 @ 22:06:26
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0