You're cold my friend,


Idag har varit en vanlig, konstig dag på skolan. Allt och ingenting har hänt. Wikke och Jontes datorer typ pajade. Wikkes crashade och Jonte tappade sin i golvet men det fixade sig sedan haha ;D JAG HAR TRÄFFAT CISI IDAG!! Blev så otroligt glad då jag fick krama om henne!! :D Hon går lite som en gammal tant men det gör ingenting, älskar henne ändå ju! :D

Imorse då jag satt och fikade visade mamma mig något som kommer att rädda mig denna vinter! DANIELS GAMLA JACKA som är i typ S ?! UNDERBART. Och att den är lite för stor då den är i S killstorlek, jag gillar den och ska ha den till vidare^^ Älskar den extra mycket då jag står och väntar på bussen, då kan jag nästan gömma mig i den :] Gos

Imorn har jag inga lektioner wiiiihoo! Men jag ska in till vårdcentralen ändå till 9.15... Sedan lääär jag ju ta bilen hem och börja plugga ;S Hua. Sedan är det samma sak på onsdag som gäller! PLUGGPLUGG <3 ÄLSKART! Blir inge ljusparty heller då jag inte har tid oså :( Heeeelt uppknullat... Allt, hej.

Reminded,
over and over


Iglu & Hartly - In this city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0