- internet + förkylning

Har inget internet på våra bärbara datorer just nu, helt skumt ;S Internet på denna stationära fungerar till och från, KUL LIV. Ett tecken på att vi bör flytta in till civilisationen? Jag tror det, men inte min familj...Hmpf... Lite förbannad, ja. Så om ni vill nå mig fungerar min mobil än så länge...

Har gått och blivit förkyld också! Trevligt trevligt. Så nu har jag legat hemma hela veckan och snorat och snörvlat, mysiga jag.

Helgen med Cisi var toppen! Hade hur kul som helst! :D I fredags var vi på krogen tillsammans med Sonja och skakade rooompa! Riktigt roligt, just looove Sundsvall ibland ;D

Har köpt en korsordstidning så jag har något att underhålla mig med då jag ligger och sjukar mig, feel sorry for me handsome.

Adam Tensta - 80's baby

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA jaa visst är de kul när internet dör!! haha man blir handikappad på nått vis..

2008-10-02 @ 16:08:57
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0