7 oktober


Vill bara börja med att gratta Wikkepikke som blir en man idag! Stort grattis till han! ;D


Sedan vill jag säga att Cisi är en sån underbar person som lyssnar och förstår så bra! <3 Du får vardagarna att bli mycket bättre gumman <3 Alla mina vänner är underbara, vet inte vad jag skulle gjort utan er, älskar! Tack för att ni finns där!

Idag hade jag en lektion sedan var det bara att dra in till stan för att ha en körlektion, han tyckte att det gick asbra och att jag inte behöver så många fler :D Så de två jag har inbokade räckte gott och väl sa han :D Asglad! Jag kan köra bil :D haha sedan satte jag mig på Waynes för att plugga lite och fika. Jätteskönt faktiskt. Kanske ska nämna att Pippi var där? ;D hahaha, riktigt kul! Sedan traskade jag på stan ett tag sedan tilll bibblan där jag satt och pluggade lite mer.

Nu ska jag plugga sedan se Desperate Housewives :) Herråå

Joshua Radin - What If You

Still down, make it better

Kommentarer
Postat av: victor

jag blir inte, jag har varit det sen jag knullade

2008-10-07 @ 20:11:04
URL: http://wikke.blogg.se/
Postat av: jonathan

jag visste inte att du hade vänner emma..

2008-10-08 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0