Det är snö ute...



Det är snö ute! Blir tokig... Okej det är jättefint oså men det är kallt ?! Jag viiiill inte. Denna mängd snö som har kommit nu kan det få vara, men inte mer! Så det så...

Igår var det maskerad hos min pingla Cis! <3 Hade jättekul :D Sorry att jag drog, meeen det var nog bäst så ^^ Har som sagt saknat denna tös en hel del så det var jättekul att få träffa henne igen :] Fick så snällt skjuts av Mickepicke hem! :) Han är bäst, i alla lägen! :] Kanske ska umgås en sväng med dem i helgen :)

Idag ska jag höra med Sandra om hon vill hitta på något kuligt :) Om hon inte vill det får jag väl gråta en skvätt eller två. Neee jag skämta!

Nu ska här plockas ihop lite i rummet, sedan ska jag dra hem lite film :]


Two Gallants - The Hand That Held Me Down
^Nu blir nog Eric stolt
















Kommentarer
Postat av: SysterYster

Inga bilder på hur du var utstyrd?

2008-10-30 @ 15:16:50
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: SanktColon

Stolt :)

2008-10-30 @ 16:55:56
URL: http://sanktcolonist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0