Fortfarande snö ute...


Idag har jag tillbringat min dag och kväll med Sandra. Riktigt mysigt! Söt som hon är så hade hon med sig chokladbollar (goooda) som hon hade bakat <3 Men det finns inga kvar nu :] Eftersom att hon tydligen inte hade sett Den galopperande detektiven- filmerna så var vi ju bara tvungen att se dem! :D Klassiker! Sedan såg vi Stomp the yard, den var bra. Sandras pojkvän är lite tokig, för han har en så låg bil att han inte kan köra ut hit... Hur kan man ha en sådan låg bil att man inte kan köra till Häggsjö liksom?! :o Tur att Sandra fick en take-away macka!! ;D <3 haha

Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda, hoppas på något kuligt jag :]

Nu ska jag tända mina ljus igen kanske läsa och se någon till film eller på min man House :]

Montana Tucker, Sikora, Denial - Ain't No Stressin


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi, sötis!! <3333

2008-10-31 @ 12:52:12
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0